Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023

Αυτό είναι το «πιο επικίνδυνο φυτό του κόσμου»

 
Το αποκαλούν και «φυτό αυτοκτονίας»

Η Naomi Lewis είχε μια ατυχή συνάντηση με το φυτό Gympie-Gympie αφού έπεσε από το ποδήλατό της ενώ βρισκόταν στο Βόρειο Κουίνσλαντ της Αυστραλίας τον περασμένο Ιούνιο.

Κατέβηκε από το ποδήλατό της και κύλησε από το μονοπάτι, πέφτοντας λίγο αργότερα πάνω σε ένα από τα πιο δηλητηριώδη φυτά στον κόσμο.

Είναι γνωστό σαν «Gympie-Gympie», αλλά η επίσημη επιστημονική ονομασία του είναι Dendrocnide Moroides. Μερικές φορές το αποκαλούν και  «φυτό αυτοκτονίας» λόγω του φρικτού πόνου που προκαλεί, ή «γιγάντιο αυστραλιανό δέντρο με κεντρί» για προφανείς λόγους.

Βασικά, το φυτό εγχέει δηλητήριο στο δέρμα των ανθρώπων που το αγγίζουν και μπορεί να τους αφήσει σε αφόρητο πόνο για έως και εννέα μήνες. Αυτό συνέβη και στην Lewis.

Η ίδια δήλωσε στο ABC ότι ο πόνος ήταν «100% ο χειρότερος πόνος που έχει υπάρξει ποτέ", συνεχίζοντας: "Ο πόνος ήταν πέρα από αφόρητος. Το σώμα φτάνει σε ένα όριο πόνου και τότε άρχισα να κάνω εμετό, Έχω κάνει τέσσερα παιδιά - τρία με καισαρική και ένα με φυσιολογικό τοκετό. Τίποτα από αυτά δεν πλησιάζει καν.»

Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny