Οι κανόνες μετά το Brexit που αναγκάζουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να προμηθεύονται περισσότερα εξαρτήματα ηλεκτρικών οχημάτων από τη Βρετανία ή την ΕΕ
θα μπορούσαν να τους κοστίσουν έως και 4,3 δισεκατομμύρια ευρώ σε δασμούς και να πλήξουν την παραγωγή, δήλωσε κορυφαίος φορέας του κλάδου.
Σύμφωνα με την εμπορική συμφωνία ΕΕ-ΗΒ (Ηνωμένου Βασιλείου) μετά το Brexit, τα ηλεκτρικά οχήματα θα πρέπει να έχουν 45% περιεχόμενο ΕΕ ή Ηνωμένου Βασιλείου από το 2024, με απαίτηση 50-60% για τις μπαταρίες και τις συσκευασίες τους, διαφορετικά θα αντιμετωπίσουν βρετανικούς ή κοινοτικούς δασμούς εισαγωγής 10%.
Διαβάστε περισσότερα στο carzine.gr