Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι αλιείς που βλέπουν το επάγγελμά τους να καταστρέφεται από τους λαγοκέφαλους. Οι επαγγελματίες και οι ερασιτέχνες του κλάδου ενώνουν δυνάμεις και βγαίνουν στο… κυνήγι του επικίνδυνου θηρευτή, που συναντάται όλο και περισσότερο στα ελληνικά νερά. «Το σημαντικό είναι ότι τρώνε τα δίχτυα. Δεν κάνουν μόνο πρόβλημα στους επαγγελματίες, κάνουν και στους ερασιτέχνες», δήλωσε χαρακτηριτικά ο ψαράς, Χριστόφορος Ζάβρας. «Υπάρχει πρόβλημα» Στο Mega και στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» μίλησε το πρωί της Δευτέρας 22/6 ο γενικός γραμματέας Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Σπύρος Πρωτοψάλτης, σημειώνοντας σχετικά με την αποζημίωση για τους επαγγελματίες αλιείς. «Εδώ και μήνες επεξεργαζόμαστε ένα σχέδιο το οποίο έχουμε υποβάλλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η αλήθεια είναι ότι κοιτάμε να δούμε αν μπορούμε να πάρουμε μία τιμή περισσότερη. Σε συζητήσεις που έχουμε κάνει με τους εκπροσώπους των ψαράδων, μας έχουν εξηγήσει ότι με 4,73 ευρώ δεν υπάρχει ισχυρό κίνητρο. Κοιτάμε να δούμε αν μπορούμε να αυξήσουμε την τιμή. Θέλει και την έγκριση της Ευρώπης» […]
* This article was originally published here