Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

Ο Κολοκοτρώνης...


 Ενας θρασύς και ψεύτης υφυπουργός προσπαθεί on camera να παγιδεύσει τους δημοσιογράφους και τον εργαζόμενο στον ΟΣΕ που λέει ότι αυτός ο πίνακας δεν είναι «Τηλεδιοίκηση». 

«Αυτό είναι!» αναφωνεί ο υφυπουργός, «αυτή είναι η τηλεδιοίκηση» επιμένει, ξέροντας πως... λέει ψέματα αλλά δεν βαριέσαι, όλο και κάποιους θα παραπλανήσουμε. 
Ο έρμος ο σταθμάρχης από δίπλα προσπαθεί να πει ότι αν υπήρχε όντως τηλεδιοίκηση θα «έβλεπε» απόσταση 200 χιλιομέτρων ενώ ο πίνακας του τοπικού χειρισμού βλέπει από 5 έως 8 χιλιόμετρα πέριξ του σταθμού της Λάρισας. Ο υπουργός όμως επιμένει. Όχι, αυτή είναι η τηλεδιοίκηση. 

Φήμες λένε ότι ο ίδιος μπορεί να είναι και ο Κολοκοτρώνης… Επιτελική ξεφτίλα...

Μάριος Διονέλλης
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny