Δευτέρα 3 Απριλίου 2023

Θύρα 7 κατά Μίτσελ: «Πήγαινε σπίτι σου!»

 
Για μια ακόμη φορά η Θύρα 7 παίρνει θέση κατά του Μίτσελ, τον οποίο φαίνεται πως θεωρεί ακατάλληλο για να ηγηθεί του Ολυμπιακού.

Λίγες ώρες μετά την οδυνηρή ισοπαλία με τον Άρη στο «Γ. Καραϊσκάκης» (2-2), οι οργανωμένοι των «ερυθρόλευκων» ανέβασαν στα social media μια φωτογραφία του Ισπανού προπονητή με την ατάκα «Go Home», δηλαδή «Πήγαινε σπίτι σου!».

Υπενθυμίζεται πως και μετά την ήττα με 3-0 από την ΑΕΚ στον πρώτο ημιτελικό Κυπέλλου, η Θύρα 7 είχε τοποθετηθεί κατά του Μίτσελ αναφέροντας: «Ήρθες πήρες τον χρόνο σου. Ήρθε η ώρα να φύγεις για να μην σας κυνηγήσουμε με το κακό!».

Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny