Δευτέρα 3 Απριλίου 2023

Ελληνικό...

 
Αν μη τι άλλο, οι δύο συστημικές τράπεζες, Πειραιώς και Eurobank, που φέρεται να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια από τη μεγα-επένδυση στο Ελληνικό, οφείλουν μια δημόσια εξήγηση και τοποθέτηση.

Η πρώτη, είχε ανακοινώσει δημόσια την... υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης με τη Lamda για αγορά γραφειακών χώρων 40.000 τ.μ. στο Ελληνικό, με σκοπό να μεταφέρει όλες τις κεντρικές υπηρεσίες της εκεί για να εξοικονομήσει, υποτίθεται, αρκετά εκατομμύρια που της κοστίζουν τα γραφεία που διατηρεί στο κέντρο της Αθήνας.

Και η Eurobank, υποσχόταν επένδυση 140 εκατ. ευρώ στο Επιχειρηματικό Κέντρο του Ελληνικού. Τι άλλαξε, άραγε, από το 2021; Αθετήθηκαν υποσχέσεις; Υπάρχουν καθυστερήσεις και ασυνέπειες από τον «εθνικό επενδυτή»;

Αν ναι, αντί επιλεκτικών διαρροών, δεν οφείλουν οι δύο τράπεζες να ξεκαθαρίσουν δημόσια τι συμβαίνει; Ή να υποθέσουμε ότι οι ανακοινώσεις του 2021 ήταν απλώς επικοινωνιακές «αβάντες» στην επένδυση;...

Γ.Κ.

Παρασκήνια

efsyn.gr

Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny