Τρίτη 4 Απριλίου 2023

Αλαλούμ (στην ΕΡΤ)...

 
Οι μόνιμοι υπάλληλοι λένε πως βλέπουν πολλά άγνωστα πρόσωπα να δουλεύουν στην ΕΡΤ τα 4 τελευταία χρόνια, «όλο καινούργιες φάτσες αντικρίζουμε». Ορίστε λοιπόν, τους έβαλαν... γραμμές στους διαδρόμους (όπως στα νοσοκομεία με τις κλινικές) για να μη χάνονται...

πηγη e-tetRadio.gr (Twitter)

Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny