Τετάρτη 12 Απριλίου 2023

'Ο Μητσοτάκης υποβαθμίζει τη Δικαιοσύνη χειρότερα από τον Όρμπαν"...


  Δεν «μασάει» τα λόγια του για ακόμη μια φορά ο ευρωβουλευτής Γιώργος Κύρτσος και σχολιάζοντας τις τελευταίες παρεμβάσεις της κυβέρνησης Μητσοτάκη στη Δικαιοσύνη, δεν διστάζει να κάνει συγκρίσεις μεταξύ του έλληνα πρωθυπουργού και αυταρχικών ηγετών όπως ο ούγγρος ομολογός του, Βίκτορ Ορμπάν...

«Οι ελιγμοί Μητσοτάκη με «κόμμα Κασιδιάρη» εκτός ευρωπαϊκού πλαισίου. Αλλάζει συνεχώς κανόνες εκλογών, στην τελική προεκλογική ευθεία, εισάγει απαγορεύσεις ανοιχτές σε ερμηνείες, εμπλέκει Δικαιοσύνη με χειρότερο τρόπο από Ορμπαν & Κατσίνσκι» τονίζει ο Γιώργος Κύρτσος και καταλήγει τονίζοντας: «Ετοιμάζει νέα ευρώ-υποβάθμιση Ελλάδας».

Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny