Τρίτη 11 Απριλίου 2023

Αυτό θα συμβεί εάν δεν βάλεις το κινητό σε λειτουργία πτήσης μέσα στο αεροπλάνο


 Τι είχε δείξει έρευνα της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας και της Boeing

Όταν ταξιδεύουμε σε αεροπλάνο, μας έχουν πει ότι πρέπει να βάζουμε το κινητό σε λειτουργία πτήσης. Έχετε όμως αναρωτηθεί ποτέ, τι θα συμβεί αν το αφήσουμε να λειτουργήσει κανονικά;

Μία αρκετά δημοφιλής άποψη, αναφέρει ότι ηλεκτρονικές συσκευές όπως τα λάπτοπ και τα smartphones εκπέμπουν στη ίδια συχνότητα με το σύστημα πλοήγησης και επικοινωνίας των αεροσκαφών, προκαλώντας έτσι αυτό που ονομάζουμε «ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές».

Στις ΗΠΑ, βέβαια, από το 1992, ανεξάρτητη έρευνα της πολεμικής αεροπορίας και της Boeing έδειξε πως η χρήση τέτοιων συσκευών δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα, στις μη-κρίσιμες φάσεις της πτήσεις – δηλαδή οποτεδήποτε πέρα από την προσγείωση, την απογείωση και σε περίπτωση αναταράξεων.

Γιατί εξακολουθούν να μας λένε να τα κλείνουμε όλα, λοιπόν; Στον αέρα, δεν υπάρχει πρόβλημα. Στο έδαφος, ωστόσο, τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά. Τα ασύρματα δίκτυα συνδέονται με πλήθος κεραιών, οι οποίες θα «μπουκώσουν», αν σκεφτεί κανείς πως πρέπει να εξυπηρετήσουν και τους επιβάτες των αεροσκαφών, και τους υπόλοιπους ανθρώπους που βρίσκονται κανονικά στο έδαφος.

Και τώρα που πολλοί έχουμε 5G, το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο – επομένως, ίσως και να έχουν δίκιο που μας ζητούν να ενεργοποιήσουμε τη λειτουργία πτήσης.

Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny