Δευτέρα 10 Απριλίου 2023

Έμεινε από ρεύμα για μισή ώρα το Intercity! «Δεν υπήρχε σχέδιο για το τι θα κάνουμε»


 Απίστευτο και όμως συνέβη. Χωρίς ρεύμα για περίπου 30 λεπτά έμεινε το Intercity, το οποίο πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Μετά την τραγωδία των Τεμπών, και έχοντας οι ταξιδιώτες τη διαβεβαίωση της πολιτείας ότι πλέον όλα βαίνουν καλώς, η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία αντιμετώπισε προβλήματα ηλεκτροδότησης. Το σιδηροδρομικό δίκτυο αντιμετωπίζει νέα προβλήματα, καθώς σύμφωνα με τις νέες καταγγελίες το απόγευμα της περασμένης Κυριακής, 9/4, υπήρξε πρόβλημα με το Intercity που ταξίδευε από Αθήνα για Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν οι επιβάτες, υπήρξε πρόβλημα στο ηλεκτροδοτικό δίκτυο του ΟΣΕ, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί για τουλάχιστον 30 λεπτά η αμαξοστοιχία.

«Ξαφνικά λίγο έξω από τη Λάρισα το τρένο σταμάτησε. Είχε πέσει το ρεύμα, έσβησαν τα φώτα και δεν ξέραμε τι γινόταν. Όπως ρώτησα και το πλήρωμα, είπαν ότι ήταν πρόβλημα ηλεκτροδότησης και περιμέναμε πάνω από 30 λεπτά», δήλωσε ο κ. Μήνας, επιβάτης της αμαξοστοιχίας προς Θεσσαλονίκη. «Δεν μάθαμε ακριβώς τι έγινε. Μας είπαν ότι το πρόβλημα ήταν στο δίκτυο του ΟΣΕ και το πλήρωμα το ίδιο ήταν αρκετά ανήσυχο. Θα ανοίξουν οι πόρτες πουθενά και θα κατέβουμε, θα έρθει λεωφορείο να μας πάρει να μας πάνε Λάρισα και από εκεί Θεσσαλονίκη; Δεν υπήρχε σχέδιο για το τι θα κάνουμε», συμπλήρωσε ο ίδιος επιβάτης. Ως αποτέλεσμα οι επιβάτες έφτασαν με καθυστέρηση στη Θεσσαλονίκη.

Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny