Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024

Φόρεσαν «καπέλο» 711 εκατομμύρια ευρώ στους καταναλωτές...

 
Αύξηση τζίρου κατά 711 εκατομμύρια ευρώ, σε βάρος των καταναλωτών, παρουσίασαν τα σούπερ μάρκετ κατά το διάστημα  Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2023, ενώ οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων έφτασαν το 7,2 %... 

Σύμφωνα με την έρευνα της Circana, το «καπέλο» στους καταναλωτές αποτυπώνεται στην αξία των πωλήσεων που έφτασαν τα 8,188 δισ. ευρώ από 7,477 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Οι μεγαλύτερες ανατιμήσεις ανά μονάδα προϊόντος καταγράφονται στα προϊόντα για το νοικοκυριό όπως είναι τα καθαριστικά (+9,1%), στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας (αύξηση 7,2%) ενώ στο +7,1% ήταν η αύξηση στα τρόφιμα.

Ειδικά τα καθαριστικά για το σπίτι ανατιμήθηκαν 11,6%, κατά 5,5% τα άλλα προϊόντα για το σπίτι, 6,3% τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, +8,1% τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας, 6,5% τα μη αλκοολούχα ποτά (αναψυκτικά, νερά, κλπ). 8,3% τα κατεψυγμένα τρόφιμα, 8,5% τα snacks, 8% τα γαλακτοκομικά και 9,4% τα βοηθήματα μαγειρικής.


H AYΓΗ

Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny