Αύξηση τζίρου κατά 711 εκατομμύρια ευρώ, σε βάρος των καταναλωτών, παρουσίασαν τα σούπερ μάρκετ κατά το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2023, ενώ οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων έφτασαν το 7,2 %...
Σύμφωνα με την έρευνα της Circana, το «καπέλο» στους καταναλωτές αποτυπώνεται στην αξία των πωλήσεων που έφτασαν τα 8,188 δισ. ευρώ από 7,477 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Οι μεγαλύτερες ανατιμήσεις ανά μονάδα προϊόντος καταγράφονται στα προϊόντα για το νοικοκυριό όπως είναι τα καθαριστικά (+9,1%), στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας (αύξηση 7,2%) ενώ στο +7,1% ήταν η αύξηση στα τρόφιμα.
Ειδικά τα καθαριστικά για το σπίτι ανατιμήθηκαν 11,6%, κατά 5,5% τα άλλα προϊόντα για το σπίτι, 6,3% τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, +8,1% τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας, 6,5% τα μη αλκοολούχα ποτά (αναψυκτικά, νερά, κλπ). 8,3% τα κατεψυγμένα τρόφιμα, 8,5% τα snacks, 8% τα γαλακτοκομικά και 9,4% τα βοηθήματα μαγειρικής.
H AYΓΗ